FAQ
Betalning
Har ni några erbjudanden eller rabatter tillgängliga?
Svar: Ja, vi erbjuder 10% rabatt till nya kunder! Använd rabattkoden 10OFF vid ditt första köp för att ta del av erbjudandet.
Vilka betalningsmetoder accepterar ni?
Svar: Vi samarbetar med Klarna och erbjuder flera flexibla betalningsalternativ, inklusive "Betala nu", "Betala senare" eller möjlighet att dela upp betalningen. Utöver Klarna accepterar vi även betalningar via VISA, MasterCard, American Express och Discover.
Frakt
När får jag min beställning?
Svar: Det beror på var du befinner dig och vad du har beställt. Leveranstiden varierar beroende på var leveransen ska ske och storleken på beställningen. Vanligtvis är leveranstiden 5 arbetsdagar efter att ordern har skickats. Med de flesta kunder brukar erhålla sina ordar efter 3-4 arbetsdagar i genomsnitt. Om du har specifika frågor om din beställning eller leveranstiden, vänligen kontakta vår kundtjänst. De kan ge dig mer detaljerad information om när du kan förvänta dig att få din beställning.
Hur gör jag ändringar i en beställning som jag redan har lagt?
Svar: Om du har angett fel adress för din beställning måste du uppdatera oss med rätt adress inom 24 timmar genom att kontakta oss via "kontakta oss"-sektionen på webbplatsen.
Produkter
Vilka typer av produkter erbjuder er webbsida för hundar?
Svar: På Scoopeasy.se fokuserar vi på att göra hundägarnas vardag enklare och mer praktisk. Vi erbjuder en enda produkt – Scoopeasy Clip-On, en innovativ hundbajsskopa som gör det lätt att plocka upp hundbajs på promenader. Den är utrustad med en smidig karbinhake som gör att du enkelt kan fästa den på ditt hundkoppel, hundsele eller ryggsäck. Vi strävar efter att erbjuda en funktionell och hållbar lösning som hjälper dig att hålla dina promenader renare och mer bekväma. För närvarande säljer vi endast denna produkt för att hålla vårt fokus och kvalitet på högsta nivå. Vi jobbar ständigt med ny produktutveckling så håll utkik efter det.
Vad gör jag om jag fått en defekt beställning?
Svar: Även om risken för att få en defekt vara är mycket liten, kan det ibland inträffa. Om du upptäcker en defekt på din produkt, vänligen kontakta vår kundtjänst så vi kan hjälpa till att lösa problemet. Efter en bedömning av de bilder du skickar på defekterna, kan vi erbjuda en återbetalning eller ersätta varan. Du kan nå oss på, info@scoopeasy.se för vidare hjälp.
Jag har beställt flera artiklar men har bara fått en.
Svar: Vi förstår att det kan vara frustrerande om din beställning inte har kommit som förväntat. Vi vill försäkra dig om att detta är väldigt ovanligt och vi arbetar hårt för att alla beställningar ska skickas korrekt och i tid. Ibland kan leveranser komma i flera paket, och det kan hända att de skickas vid olika tidpunkter. Om du har några frågor eller om något verkar saknas, tveka inte att kontakta vår kundtjänst på, info@scoopeasy.se Vi är här för att hjälpa till och ser till att ditt ärende löses snabbt.
Returer
Erbjuder ni någon form av garanti eller returpolicy för produkterna ni säljer?
Svar: Ja, vi erbjuder en 30-dagars ångerrätt på alla våra produkter. Om du av någon anledning inte är nöjd med ditt köp kan du returnera produkten utan avgift inom 30 dagar för full återbetalning. Dessutom erbjuder vi en 5-årig garanti som täcker eventuella fabriksfel, så du kan känna dig trygg med ditt köp hos oss
Hur lång tid tar återbetalningen?
Svar: När vi har mottagit din returnerade vara, påbörjas återbetalningen omedelbart. Beroende på vilken betalmetod du använt kan det ta mellan 5–7 arbetsdagar för din bank eller kreditkortsleverantör att behandla och visa återbetalningen på ditt konto. Om du har några frågor eller problem med återbetalningen, tveka inte att kontakta oss på info@scoopeasy.se, så hjälper vi dig gärna.
Dela och få 15% rabatt!
Dela helt enkelt den här produkten på ett av följande sociala nätverk så får du 15 % rabatt!